wtorek, 23 czerwca 2015

Katalog Avon UK 11/2015 + co sobie zamowilam ?

Hej ! Katalog Avon zawsze dociera do mnie z duzym opoznieniem, bo zwykle tydzien przed widuje je w polskich sklepach, ale nie jest to dla mnie wielki problem, bo i tak ostatnio malo, co stamtad zamawiam. 



Tym razem jednak skusilam sie na trzy rzeczy, jedna byla obowiazkowa i stanowi u mnie niezbednik kosmetyczny - olejek arganowy do wlosow


a dwie pozostale to moje widzimisie ;P 

Spray utrwalajcy makijaz 

Szczoteczka do twarzy 

Oprocz tego zwrocilam rowniez uwage na kilka innych rzeczy. 

Podoba mi sie taki makijaz oka. Te kredki maja naprawde fajne odcienie. 

Eyeliner z brokatem 

Ciezko byloby mi sie zdecydowac na jeden kolor. 

Calkiem ladny zapach 

Maria Sharapova poleca 

Kremy z filtrem, ale ja jakos im nie ufam 

Seria do stop z lawenda na pewno pieknie pachnie 

Lubie takie wzory 

Zastanawialam sie jeszcze nad tym samoopalaczem w spray-u

Kajalsticki Color Trend sa naprawde dobre. Po 1. wydajne ( ja swoje mam juz dobrze ponad rok ) ,  po 2. nie rozmazuja sie, po 3. nie uczulaja, po 4. sa tanie :-) 

Zel do biustu w promocji, ale ja nie bylam nim zachwycona. 
Jezeli chodzi o moje zdanie na temat kosmetykow Avon, to uwazam, ze nie sa one najwyzszych lotow. Owszem maja kilka perelek w swoim asortymencie, ale trafilam takze na takie buble, ze az strach. Poza tym ich ceny sa wg mnie troche wygorowane.


8 komentarzy:

  1. Co do jakosci avonu,zgadzam sie. Maja swoje hity jak kredki czy tusze ,tez calkiem niezle oraz niektore zapachy, ale sporo u nich przecietniakow za zbyt wysoka cene oraz bubli.Mowisz ze te kajale nieuczulaja?? To mnie zainteresowalas:) Far away mialam chyba wszystkie rodzaje -dlugo utrzymuja sie na ciele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie uczulaja, nie lzawia mi oczy i wg mnie sa naprawde ok. Jakos nie moge sie przekonac do zapachow z Avon. Owszem sa ladne, ale nie wiem, jak z ich trwaloscia. Moja kolezanka non stop cos od nich kupuje i nie narzeka ;)

      Usuń
  2. Nigdy nie zamawiałam z avonu.. jeszcze ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachy Avonu są spoko ale reszta...no nie wiem, może lakiery do paznokci ale GR ma lepsze, kredki do oczu? wolę z Rimmela, cienie? kiedyś te z Inglota były super ale teraz nie ma trwałych...Zadowolona jestem z bazy pod cienie i tyle, no może jeszcze krem kakaowy do twarzy (ulubieniec mojego Męża)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czasach studiow licencjackich czesto kupowalam od nich tusz do rzes. Mialam jeden swoj ulubiony, ktory zawsze mi odpowiadal :) A teraz jedynym moim ulubiencem jest olejek arganowy, ktory idealnie wspolpracuje z moimi wlosami. Balsamow od nich nie lubie, szamponow tez, jeden eyeliner do oczu prawie mi je wypalil, innym mozna jedynie oko wydlupac, bo koloru nie zostawia zadnego na powiece. Slyszalam, ze niektore podklady maja dobre. Nie jestem wielka fanka Avon, ale po olejek zawsze reke wyciagne ;)

      Usuń
  4. Miałam ostatnio ten utrwalacz do makijażu i był ok.Ja tez mam swoje ulubione kosmetyki z avonu, krem do rąk z gliceryną, jak dla mnie najlepsze krem ze wszystkich, zawsze mam go zapas, olejek arganowy też często zamawiam, chociaż teraz skusiłam się na te te serum do włosów i tez jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś dużo w avonie zamawiałam, nawet konsultatka byłam ;) a teraz choć drzwi obok mam biuro avon to nie zamawiam tam, bo się wstydzę :P . Znalazłam odpowiedniki produktów które mi odpowiadały w avon ;-) A przepraszam! Zamówiłam jakieś 3 miesiące temu mleczko do kąpieli, ale jeszcze nie używałam, bo miałam zapas, jestem ciekawa czy coś warte, bo jakaś nowośc :D

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)