czwartek, 24 października 2013

Zakupy dla mojej malej Fladry :-)

Uwielbiam robic zakupy dla mojej coreczki. Naprawde sprawia mi to wielka frajde. Wole wertowac wieszaki z odzieza dziecieca niz szukac czegos dla siebie. Moze dlatego, ze ubranka dzieciece w UK sa przesliczne. Te kolorowe koszulki, slodkie nadruki czy mniejsze kopie ubran dla doroslych. Tego jest tak wiele, ze nie wiadomo na co sie zdecydowac. A ja niestety nie moge kupowac jak szalona, bo Dusia 5 dni w tygodniu spedza w szkole ubrana w mundurek, wiec odziez codzienna nosi po szkole i w weekendy. Po szkole zwykle ubiera cos luznego i wygodnego. Jeansy czy sztruksy nosi jak wybieramy sie do miasta, ale zdecydowanie bardziej kocha sukienki i roznoraka bizuterie. No i Dusia to wielka kolekcjonerka opasek do wlosow. Ma ich juz tyle, ze sama nie pamietam, jak wiekszosc z nich wyglada ;-) 

Jakis czas temu w H&M byly wyprzedaze. Nie moglam oprzec sie tym bluzeczkom, wiec wybralam 7 sztuk. Razem zaplacilam £18. Ceny sa widoczne na metkach. 











Dusia kazda bluzke wysciskala, wycalowala i zaraz chciala wszystkie po kolei przymierzac :-) 

Lubie ubrania z H&M, poniewaz sa dobre jakosciowo. Mozna prac je codziennie, a material sie nie rozejdzie, nadruki sie nie spiora i jeszcze nigdy nie trafilam na bubel ubraniowy. 

Zakupy w Primarku to juz moja tradycja. Nadusia lubi kupowac tam opaski i lancuszki. Wybrala sobie rowniez ostatnio torbe z zebra, chociaz mi podobala sie zupelnie inna :-) Kaczuszki do kapieli tez musiala wziac, bo przeciez Bartus ma i ona musi miec rowniez swoje :-) Trampki na P.E., bo stare cisnely ja w paluszki ( niby ) i wkladka sie przekrzywila, ale tak to buciki w ogole nie zniszczone i to chyba jedyne buty, ktorych Nadia nie dobija w szkole. Obuwie szkolne musze kupowac raz na miesiac, bo po miesiacu buty nie nadaja sie do niczego - podeszwa z dziura, a czasami to i podeszwy nie ma - bo jakims cudem odpadnie :D Pojecia nie mam, co te dzieci robia w szkole, ze buty maja takie zmasakrowane. 




Urocza swieczka, ktorej zal wyrzucac po wypaleniu :-) 


Nadusia zazyczyla sobie rowniez ''spiochy''. Teraz jest szal na takie duze jednoczesciowe pizamy, zarowno wsrod dzieci jak i doroslych. A wzorow i modeli jest mnostwo. Sa na zamek, na zatrzaski, z kapturami, bez kaptura, ze stopkami i bez :) W cetki, kropki, paski, jednokolorowe, wielokolorowe :) Z ogonkiem czy uszami :)



Buty do szkoly kupilismy tym razem u nas na dzielnicy, bo Nadia nie mialaby w czym pojsc na drugi dzien do szkoly. Owszem ma kilka innych par, ale buty do szkoly MUSZA byc czarne i nie moga to byc trampki. Za te buciki zaplacilismy £10. Wygladaja solidnie, chociaz juz po dwoch dniach Nadia zdarla przod. Mowie do niej : Nadia, juz zdarlas buta. A Dusia : Mamo, ale TYLKO jednego :D 


T.K. Maxx to moj kolejny ulubiony sklep. Kiedys za nim nie przepadalam, ale teraz z checia do niego zagladam. Najbardziej lubie ich dzial DO DOMU, maja tam rozne cudenka w cenie nizszej niz w sklepach. Krzysiek zawsze znajdzie sobie cos tam do ubrania, ja zamiast grzebac na wieszakach z odzieza damska, wybieram wieszaki z odzieza dziecieca - bo tak jak wspominalam - wole kupowac dziecku niz sobie :-) 




Cena spodni mnie powalila. Ja kupilam je za ok. £7, a cena regularna to £19.99 ! W zyciu bym tyle nie dala za spodnie dla dziecka, ktore wciaz rosnie :-) 





W Sports Direct Duska wypatrzyla dla siebie swietna futrzana czape - wilka :-)




Z ubran, butow i dodatkow to by bylo chyba na tyle. Oprocz tego dostala swoj ulubiony rozowy plyn do plukania ust o smaku i zapachu gumy balonowej. Na ebay.com zamowilismy jej ksiazke Plastusiowy pamietnik, ktora byla ulubiona ksiazka z dziecinstwa Tatusia Nadusi. Tatus postanowil, ze sam bedzie czytal corci :-)



Pozdrawiam serdecznie :) A Dusia przesyla buziaczki, przytulenia i poglaskania :* 

23 komentarze:

  1. świetne zakupy najbardziej mi się podoba czapka no powaliła mnie :) ale reszta świetna no i moja Oliwia pewnie za piżamkę w Minnie by się dała pokroic hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mielismy problem, ktora pizamke wybrac. Myslelismy nad Peppa, ale w koncu padlo na Minnie :-) No i Nadusi bardzo do twarzy w takich kolorach :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wpadlam na pomysl, ze cala rodzina sobie takie kupimy :D

      Usuń
  3. Świetna ta bluzka z czaszka i piżamka:) fana fotka Dusi z tatą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadusia to corusia Tatusia, a Tatus to Nadusi bohater ;) Taki standard :-)

      Usuń
  4. Zakupy super, ta czapa jest extra- sama mogłabym w takiej chodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uh co za szał zakupów:D Ja się jutro na taki wybieram, ale na pewno o wiele droższy niż u ciebie w UK, ceny bluzek z h&m powalają.. chyba musze się tam do Was na zakupy wybrać:D
    Piżamka świetna, tylko problem będzie jak się siusiu zachce, wszystko trzeba wtedy ściągać:D Do siebie tego sobie nie wyobrażam;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny sa bardzo proporcjonalne do zarobkow. Jesli ktos zarabia zalozmy 300f na tydzien, to dla niego takie ceny sa malusienkie. Co innego, gdy ktos zarabia 1500 zl na miesiac i ma isc do H&M zrobic zakupy - tu 30 zl, tam 60 zl, a jak cos naprawde super to prawie 100 zl jak nie wiecej :/
      No wlasnie debatowalismy o tym samym z Krzyskiem, ze jak sie Dusi zachce siku,to bedzie musiala cala gore sciagac :D

      Usuń
  6. Masz rację żal nie kupić za taką kasę. Bardzo podoba mi się pierwsza bluzeczka chodź czachy jakoś mi się zawsze nie podobają :) Torba z zeberką prze bombowa! No i te śpiochy- szałowe, starsze dzieciaki świetnie w czymś takim wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem sceptycznie do czach nastawiona, ale tutaj ladnie sie wkomponowaly :)

      Usuń
  7. Mała modelka:) te ceny po prostu rewelacyjne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Identyczna czape miala moja corka :)Taka pizamke jednoczesciowa tez posiada tylko krolika.Zawsze mamy niezly ubaw jak ja zaklada:)PsSliczne ciuszki zakupilas.

      Usuń
    2. Te pizamki mnie rozsmieszaja :)

      Usuń
  8. Szał ciał ...wszystko super :)
    Oj torebka pewnie Wiki przypadłaby do gustu :)
    Czapkę miałyśmy taką podobną (misia) i gdzieś tam jeszcze jest ...Wiki dostała ją od chrzestnego ale nigdy Jej nie nosiła nie wiem czemu :D
    Piżama na prawdę superkowa :)
    Ja za spodnie jeansowe dla Młodej po tyle płacę ...bardzo mi się dżinsy podobają a wiadomo ceny ciuszków powalają.
    Zresztą jak coś mi się podoba to wolę sobie odmówić a dziecku i tak kupię ...taka już jestem jak Ty :) Że większą frajdę sprawiają mi zakupy dla córki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce wiadomo jak bylo, no nie stac nas bylo na jakis szal zakupowy. Nie bede ukrywac. Teraz jest o wiele lepiej, ale naprawde chyba by mi bylo zal wydac £20 na spodnie dla dziecka, ktore rosnie i rosnie ;) Na siebie to juz w ogole mi by bylo szkoda wydac :D

      Usuń
  9. Super ciuchy i Dusia na pewno bardzo zadowolona, a co do jakosci: ja jesli chodzi o dzieciece rzeczy tez zadowolona jestm z jakosci, ale T-Shirt dla doroslych juz mnie rozczarowaly, po 2-3 praniach szwy sie "przesuwaja", a po suszarce jeszcze bardziej sie skurczaja, co np. przy Primarkowskich juzsie nie dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka ciuchow z H&M dla siebie, ale chyba kazdy poki co sie dobrze trzyma :)

      Usuń
  10. Az zazdroszcze tej Dusi Tobie ;)
    Pizamka jest zajefajna. Ta sowka to tez taka chce no ....!
    Szal zakupowy udal sie bardzo. Ta torba z zebra kolejne co sama bym chciala hihi
    Pociesze oczy chociaz hihi!

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)