sobota, 4 lutego 2017

Ulubiency stycznia 2017

Nie bedzie osobno ulubiencow kosmetycznych i niekosmetycznych, gdyz kosmetyki, ktore uzywam najczesciej i ktore lubie, pojawialy sie tu juz wielokrotnie. 

KOSMETYKI I AKCESORIA 

Jakis czas temu kupilam sobie zestaw pedzelkow do makijazu ze strony Wish. Kosztowaly mnie one tylko £1, a okazaly sie calkiem w porzadku. Najczesciej uzywam tego do konturowania i nakladania bronzera. Maja miekkie wlosie, stabilna raczke, wygladaja schludnie. Jak dla mnie sa ok, bo czego taki laik makijazowy jak ja, mialby wiecej do szczescia potrzebowac ? :D 

zrodlo : pinterest



Jestem bardzo zadowolona z plynu micelarnego Garnier z dodatkiem olejku arganowego, ktory pieknie dziala na moja cere. Produkt jest wydajny, nie pozostawia tlustej powieki, zostawia skore nawilzona i odprezona, bardzo dobrze ja oczyszcza oraz idealnie zmywa makijaz oka. Zdradzilam swoja rozowa wersje wlasnie z nim :-) 

zrodlo : garnier.co.uk 
MUZYKA 

Piosenki, ktore wpadly mi w ucho w tym miesiacu to : 

1. Az mnie ciary przechodza. Uwielbiam takie rytmy klubowe. Chyba nigdy z nich nie wyrosne :P


2. Tom Zanetti to moje najnowsze odkrycie. Uslyszalam raz jego piosenke You want me i od razu sie w niej zakochalam, a i sam Tom jest calkiem przystojny, chociaz moze ciut lalusiowaty jak dla mnie :P Ale rzesy ma boskie :-) Tom to Anglik i lubuje sie w muzyce klubowej. 





3. Mam tez slabosc do Robin Schulz'a i jego ''Sugar'' : 



GRY ONLINE 

Namietnie gram w dwie gry online. Sa to : 

Royal Story 




JEDZENIE/NAPOJE 

Wstyd sie przyznac, ale zdarzylo mi sie zjesc samej dwa sloiki masla orzechowego z Lidla :P Naprawde bardzo mi smakowalo, bo nie bylo ani slone ani za slodkie, takie idealne jak dla mnie. Mialam dwie wersje, jedna gladka i druga z pokruszonymi kawalkami ciasteczek i ona mi bardziej odpowiadala. Wiecej nie kupie, bo juz ich nie ma :D Ale moze to i lepiej dla mojej figury, zebow i zdrowia, bo sklad byl hmmmm lepiej przemilczec :D 


YT

Mam dluga liste kanalow, ktore subskrybuje, ale ogladam naprawde nieliczne osoby. 





I to by bylo na tyle. Mam nadzieje, ze w nastepnych miesiacach do ulubiencow dolacza jakies aktywnosci fizyczne i ksiazki, bo jak na razie jedynie co cwicze to noszenie syna i schylanie sie po wszystko, co zrzuci :D 

4 komentarze:

  1. Mialam te pedzelki,w suie cyba mam jeszcze jeden i sluzyly mi pare lat! Mam nadzieje ze mnie ogladasz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam 2 pędzle ,tyle uzywam , marki ''B.'' z Superdruga i świetnie sie spisują. Sa syntetyczne i miękkie, bardzo porządne. Blog znowu u mnie aktywny ;)z kanalow na YT polecam ''10minutspokoju''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Mlody podrosnie, to moze bede miala czas, zeby sie wszystkimi pedzlami pobawic, bo teraz moj makijaz wykonuje w tempie ekspresowym :D
      Super, ze jestes znowu :-)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)