wtorek, 25 października 2016

Haul zakupowy 5/2016 : Primark, B&M. H&M, charity shop, Matalan i inne

Tak sobie mysle, ze chyba rok temu w tym czasie juz w ciazy bylam, tylko o tym jeszcze nie wiedzialam :) A teraz moj najkochanszy synus lezy tuz obok mnie i sobie gada w najlepsze :-) 

***

Dosyc dawno nie bylo u mnie zadnych haulow zakupowych, wiec czas najwyzszy to nadrobic. Niestety, ale wszystkich zdjec nie posiadam ani tez na filmikach nie ma wszystkiego, co kupilam przez te ostatnie miesiace, ale cos tam udalo mi sie Wam pokazac :-) 

Zdecydowanie kieruje sie minimalizmem zakupowym od dluzszego czasu i calkiem dobrze mi to wychodzi, chociaz jak zwykle przy zakupach ubraniowych dla dzieci ciezko jest byc rozsadna ;) Ja tez mam szafe pelna ubran, ktore nijak do siebie pasuja i pozniej mam problem, co z czym polaczyc, zeby wygladac normalnie a nie jak papuga - co przez ostatnie lata mi sie podobalo :P 


W pokazanych zakupach jest sporo rzeczy dla Krzyska bratankow i jego bratowej, poniewaz robimy im paczke urodzinowo - swiateczna i tak co chwile cos do niej dokupujemy, zeby chlopakom zrobic niespodzianke ;-) 

Coz ... zapraszam :-) 


Zakupy dla mnie 

Henna do brwi, balsam brazujacy do ciala, maszynki jednorazowe, pianka do golenia dla mnie ; woda morska dla Miloszka ; gazetka dla mnie i plyn do kapieli dla synka ; szampon do wlosow o cudownym zapachu dla Dusi, laski na choinke do paczki ; pomada chapstick do paczki ; Bambino krem pielegnacyjny dla Miloszka

Nadruk na bluzeczce dla Dusi, 2 x bluzki na dlugi rekaw dla Miloszka River Island i dwie na krotki dla Filipka Matalan ; torba na zdobycze Halloween-owe dla Dusi ; pomadka chapstick dla kolezanki ; zeszycik na przepisy 

Zawieszka na choinke dla mojego Miloszka kochanego ; podrecznik i cwiczenia do szkoly polonijnej ; ogrodniczki dla Miloszka ; stroj na Halloween dla Miloszka ; album do wypelnienia informacjami na temat naszego synka ; kominek kotek wampirek Matalan dla Dusi 

Komplecik z Tygryskiem dla Miloszka ; ksiazka z kolorowankami dla Dusi, dwie ksiazki dla mnie, balsam dla mnie, zeszyt przepisnik dla mnie, chipsy bananowe dla mnie, kominek dla Dusiaka i ksiazka dla Dusiaka ; nowe ksiazki do czytania Pachnidlo i Teoria Ostateczna ; kardigan dla Dusi do szkoly ; zszywacz, miarka , tasma , karteczki samoprzylepne, foremki aluminiowe na babeczki - potrzebne bylo na zrobienie tarczy wikinga ; chipsy bananowe - uwielbiam :P 

Koszulka i spodenki dla Filipka H&M ; dwie koszulki dla Dusi H&M, ; spodenki z Minionkami dla F, i drugie spodenki dla T.; obrus halloweenowy ; koszulka Ninja dla F. Primark ; nadruk kotka na koszulce dla Dusi 
Stroj dla Dusi na Roman Day w szkole 


Mysle, ze bede robic posty zakupowe czesciej i dokladniej, pokazujac Wam te rzeczy, ktore uznam za ciekawe ;) 

4 komentarze:

  1. Czyli Twój syn będzie minidyńką:D
    Czy Roman Day ma coś wspólnego z tym, że kiedyś w UK stacjonowały wojska rzymskie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie tak Miloszek byl mala dynia,ale szybko go z tego rozebralismy,bo mu sie nie podobalo ;)
      W szkole mieli Roman Day i uczyli sie w poprzednim semestrze o starozytnym Rzymie,wiec to chyba dlatego to przebranie :)

      Usuń
  2. Też by mi się nie podobało:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tzn bycie dynia, bo i bez przebranie jestem okrągła:)

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)