czwartek, 23 października 2014

Stardust Nail Enamel, Bronzing Pearls Glow, Moroccan Argan Oil, Foot Works Moisturising Cream - czyli ostatnie avon-we zakupy plus pare fotek z katalogu

Hej :) 

Przybywam do Was dzisiaj z malymi, skromnymi zakupami z katalogu Avon, a do tego bedzie pare fotek produktow, ktore mnie w nim zainteresowaly. 

Zakupy pochodza z dwoch ostatnich zamowien, a na sam poczatek przedstawie Wam swietny lakier do paznokci, ktory udalo mi sie kupic w promocyjnej cenie za £3. Lakier ma bardzo ciekawa i ladna butelke, ladnie rozprowadza sie na paznokciach, pokrywa je juz za pierwszym razem, nie odpryskuje, nie jest chropowaty, ale dla lepszego efektu warto polozyc wiecej niz jedna warstwe. Mam go na paznokciach juz pare dni i skusilam sie na jeszcze jeden kolor, tym razem bedzie to Black Sequins, a moj obecny to Crystalized Pink. 




Paznokcie mam niestety krotkie, poniewaz zaczely mi sie znowu rozdwajac i wolalam obciac. 





Perelki brazujace udalo mi sie rowniez kupic na przecenie za £5. Ogolnie to ja kosmetyki z Avon kupuje tylko w promocyjnych cenach i to tez czasami tak troche na sile szukam, jesli niewiele rzeczy mnie zainteresuje. Perelki uzywalam juz kilka razy i daja taki chlodny odcien opalenizny na twarzy, troszke rozswietlaja, nadaja lekki polysk. Uzywam je z reguly po to, by podkreslic kosci policzkowe i tez nie codziennie. Zostawilam sobie je na specjalne okazje ;) 



Oczywiscie jakby moglo zabraknac w moich zakupach olejku arganowego, ktory jest jednym z moich ulubionych produktow pielegnacyjnych do wlosow. Teraz przy krotkich wlosach ( bo ja wiecie wlosy mam obecnie do ramion ) nie jest juz mi tak niezbednie potrzebny do ''zycia'' jak dawniej, kiedy mialam bujna szope do pasa. Ale jest, czeka na swoja chwile :) Na razie mam jeszcze olejek do wlosow z firmy Marion i go zuzywam. Wcieram sobie go w wilgotne wlosy na wieczor. 


Seria prazone orzechy macadamia pachnie po prostu cudownie. Zamowilam sobie nawilzajacy krem do stop i zaraz po odkreceniu zostalam odurzona tym zapachem. Uwielbiam i moglabym wachac bez konca ;) 


Spodobala mi sie rowniez kredka do powiek, ale zrezygnowalam z zakupy, gdyz mam baaardzo duzo cieni. 




Pozdrawiam serdecznie :) Buziaki :* 

7 komentarzy:

  1. Lubię te kulki brązujące jak i rozświetlające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie zamawiałam... w Pl też nie zamawiałam nigdy... jakoś tak... a maskary jakieś fajne są? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. czy lakier z avonu łatwo zmyć? nie ma jakiś dużych brokatowych drobin? pytam bo sama mam ochotę na ten w kolorze pink a mam słabe paznokcie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, ze on sie sciera z koniuszkow sam przy codziennych czynosciach domowych, ale niestety do zmywania jest ciezki. Jedyny jego plus jest taki, ze nie rysuje plytki paznokcia. Do zmywania brokatowych lakierow podobno dobrze sprawdza sie metoda http://beautywizaz.blogspot.co.uk/2012/05/jak-zmyc-brokatowe-lakiery-z-paznokci.html :)

      Usuń
    2. Dzięki za szybką odpowiedź. Tak podejrzewałam, że choć piękny będzie ciężki do zmycia. Ale chętnie przeczytam o tej metodzie z beauty wizaz.:) Może nada się na moje słabe paznokcie

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)