sobota, 31 maja 2014

Moje primarkowe nowosci

Tak, jak kiedys biegalam do Primarka dwa razy w tygodniu, tak teraz ide tylko wtedy, gdy czegos potrzebuje, bo nawet jesli w sobote po odprowadzeniu Nadii do polskiej szkoly, wejde tam, to czesto wychodze bez niczego. Moja szafa peka w szwach, a ja i tak w kolko chodze w tych samych ulubionych ciuchach :P Tez tak macie ? :D 

Moje najnowsze primarkowe zdobycze to : 

1. Dluga, do kolan ( w moim przypadku ) bluzka, ktora mialam zamiar uzywac na zumbe, ale jednak zrobilam z niej nocna koszulke :P Kupiona na przecenie za £2. 


2. Bluzek na ramiaczka nigdy malo. Przydaja sie pod przezroczyste sweterki czy koszule. Kupilam za £1 ( tez na wyprzedazy ). 



3. Spodniczek nie mam za wiele, bo czesciej nosze sukienki. Nie nosze miniowek, poniewaz nie jestem zadowolona ze swoich nog. W sumie powinnam to zdanie napisac w czesie przeszlym, bo odkac intensywnie realizuje wyzwanie 30 dni z Mel B, stan moich nog i pupy znacznie sie poprawil i w tej spodniczce wygladam calkiem calkiem :) Byla na przecenie za £1, wiec ... zal bylo nie brac ;P Kolor to butelkowa zielen. Jest bardzo elastyczna. 



Musze sobie kupic nowy stroj kapielowy poki jeszcze jest jakis wybor, bo ten z zeszlego roku oddalam kolezance. Biustonosz byl za maly i mi biust wyplywal, a ja lubie jednak mocno zabudowane i jak mi nic nie zwisa ;P 

P.S. Przypominam o rozdaniu :)

8 komentarzy:

  1. Ja lubię primark ale jestem tam raz na jakiś czas ;) fajne ceny tych ubrań :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz tez, bo naprawde nie potrzebuje niczego specjalnie, ale lubie popatrzec, co maja w przecenie, bo za male pieniadze mozna cos fajnego nabyc :)

      Usuń
  2. Zazdraszczam tego Primarka i tego że u Was za takie grosze można się ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jeszcze jest fajnego w UK to to, ze tu sa caly rok jakies wyprzedaze ;)

      Usuń
  3. świetna ta pierwsza bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ta bluzko-sukienka :D do trampek idealna :D
    pokaż te nogi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krotkie sa :P I tak nie wygladam mega zabojczo :P

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)