niedziela, 20 listopada 2016

Denko cz.2 - pielegnacja, higiena i kolorowka : Alterra, Balea, Garnier i wiecej

Witam po krótkiej przerwie i zapraszam na druga cześć projektu denko. 
Tym razem będą to kosmetyki zużyte przeze mnie.





Kosmetyki polecane

1. Montagne Jeunesse Manuka Honey Rescue Masque - maska do włosów z miodem manuka, olejem kokosowym, a nawet karmelem. Naprawdę maseczka godna polecenia, pozostawia włosy pięknie pachnące, miękkie, nawilżone, przyjemne w dotyku, łatwe do rozczesania. Idealna na włosy i zniszczone końcówki, dobrze się sprawdzi przy włosach przesuszonych. Z pewnością do niej wrócę, bo spodobała mi się od pierwszego użycia.

2. Gillette Satin Care Olay Vanilla Cashmere - żel/pianka do golenia. Super wydajna, pięknie pachnie, zostawia skore nawilżoną i gładką. Moj ulubieniec od dawien dawna.

3. Garnier SkinActive New Micellar - płyn micelarny z olejkiem arganowym. Moj kolejny ulubieniec, sprawdza się u mnie lepiej niż jego różowa wersja. Pozostawia skore gładką, miękką, dobrze zmywa makijaż, nie zostawia tłustej powłoki.

4. Alterra Natur Kosmetik Haarkur - moja ulubiona od lat maska/odzywka do włosów z bio-granatem i bio-aloesem. Idealnie sprawdza się na moich włosach, odsyłam do recenzji KLIK

5. Avon Advance Techniques 360 Nourishment - olejek arganowy do włosów, mój ulubieniec KLIK

6. Sanex Dermo Invisible - kulka pod pachę, bez alkoholu, idealnie chroni przed potem, naprawdę godna polecenia, nie zostawia białych plam na ubraniach

7. Nivea Daily Essentials - regenerujący krem na noc, bardzo treściwa konsystencja, starcza na długo, nawilża dobrze cerę, pozostawia ja miękką.

8. BB Cream Snail Repair Blemish Balm Mizon - krem BB ze śluzem ślimaka, dobrze rozprowadzał się na twarzy i współgrał z innymi podkładami, buzia była po nim gładka i lekko lśniąca


Kosmetyki WARTE WYPRÓBOWANIA

1. Inecto Naturals Hmmm Hydration COCONUT - nawilżający krem/balsam do ciała zawierający w 90% składniki naturalnego pochodzenia, w tym kokos. Ma specyficzny, niezbyt zachwycający mnie zapach i bardzo rzadka konsystencje. Dobrze nawilżał, pozostawiał skore wygładzoną,

2. Palmolive Naturals Nourishing Delight - mleczko do kąpieli z miodem i mlekiem, bardzo ładny zapach, ale średnio wydajny.

3. Avon Planet SPA Thai Lotus Flower - relaksujący eliksir do kąpieli z mleczkiem kokosowym i ekstraktem z kwiatu lotosa. Zapewniał przyjemna kąpiel.

4. Alverde Natur Kosmetik DM - kremowy olejek pod prysznic o zapachu dzikiej malwy, delikatny, łagodny dla ciała, uprzyjemniał kąpiel, ale niezbyt wydajny. Odpowiedni dla kobiet w ciąży, a także wegan.

5. Loreal Paris Elvive Extraordinary Clay - szampon z 3-ema glinkami : białą, niebieska i zielona. Produkt bardzo dobrze sprawdza się na przesuszonych włosach, zwłaszcza na ich końcówkach. Używany był głównie przez Krzyska, ale podebrałam mu z 2-3 razy i byłam mile zaskoczona, bo włosy były po nim gładkie i lśniące.

6. Dove Nutritive Solutions Colour Care - szampon do włosów farbowanych, który podkreśla ich kolor. Calkiem fajny szampon. Nie plątał włosów, ładnie pachniał.

7. Colgate Max White White & Protect - skuteczna pasta wybielająca do zębów

8. Alterra Natur Kosmetik - mydełko z ekstraktem z drzewa sandałowego, bardzo wydajne, zapewniało gładką skore

9. Balea DM Fuss Bade Kristalle Lovely - sol do kąpieli stop, ale ja jej używałam do całej kąpieli, z olejkiem miętowym i ekstraktem z krwawej pomarańczy. Przyjemny peeling i orzeźwienie.

10. Balea DM Krauter Bad - ziołowy płyn do kąpieli z miętą i pomarańczą, odprężający, oczyszczający zatoki nosowe, idealny do relaksującej zdrowotnej kąpieli po ciężkim dniu.

11. Barwa Ziołowa Szampon Skrzy Polny - do wypadających włosów, koleżanka i Bob chwalą, ja nie miałam okazji używać go za długo, bo mi go Krzysiek prawie w całości wykończył. Jedno, co wiem to to, ze miałam po nim poplątane włosy i słabo się pieni. Myślę, ze jest dobry, bo przecież skrzyp polny ma wiele wspaniałych właściwości.

Kosmetyki SŁABE

1. Cien Soft MakeUp Pads - waciki do zmywania makijazu z LIDLA, ktore moim zdaniem jakos sie popsuly. Wczesniej byly z Isere Beauty i byly super, te z CIEN sa szorstkie i troche podrazniaja moja skore.

2. Avon Naturals Body Care - kremowy jogurtowy scrub do ciała o zapachu owoców leśnych i granatu, nie robił nic, zero peelingu, ale ładny zapach i tyle

3. Avon Skin So Soft - olejek do ciała w spray, który nabłyszcza skore, a do tego robi ja lepka i śliską, niewydajny. Moze po opalaniu byłby fajny ?

4. Ich bin's Maske Mangostan - skład ma całkiem dobry ; aloes, olej słonecznikowy, masło shea, owoc mangostanu, opuncja figowa, kwas mlekowy, mocznik ... ale nie zauważyłam żadnych efektów po jej użyciu.





3 komentarze:

  1. Zgadzam sie z twoja opinia o wacikach z lidla. Z rozmachem wzięłam 2pak a teraz je mecze..bo szorstkie i nieprzyjemne ale nie długo koniec i już więcej nie kupie.. Sporo udało Wam sie zużyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te denko to chyba z trzech ostatnich miesiecy hehe ;)
      Chyba juz wole kupic jakies takie, co sie rozwarstwiaja, ale nie drapia mi twarzy :)

      Usuń
  2. krem BB ze śluzem ślimaka brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)